Run, bitch, run!

Weekenden stod på fødselsdagsfejring af min søde roomie, og min brors fødselsdag. Der blev spist både for meget stivelse, for meget kage og drukket for meget alkohol. Til gengæld tog jeg mig selv i at tænke over kun at tage én gang, da jeg var ude og spise buffet i lørdags. Flødekartofler feder jo ikke når man kun tager en portion; det ved alle! Selvom jeg drak mig fuld i masser af alkohol bagefter var det som om det hjalp bare lidt på samvittigheden 🙂

Netop fordi jeg har været en lille grissebasse i weekenden, så var jeg træt af at jeg ikke havde fået meldt mig på et CrossFit hold i dag. Men jeg ville bare dyrke noget motion. Irriterende type. Derfor fik jeg pludselig lysten til at løbe en tur. What?! Det har jeg ikke haft siden juli, hvor jeg løb sidst. Var blevet okay god til at løbe (haha, som om), men mistede gejsten, så var meget spændt på at løbe i dag efter så lang en pause. Var sikker på jeg ikke kunne løbe ligeså langt som jeg plejer, så jeg var overrasket over at jeg endte med at kunne løbe 4 kilometer uden stop. Det har jeg kun gjort et par gange før, og det var da jeg løb mindst tre gange om ugen. CrossFit og de sidste 5 kg jeg har tabt har altså gjort ret mange underværker for konditionen. Virkelig fed følelse at mærke hvordan min krop er blevet stærkere. Jeg tager nok ikke løb op igen så tit hver uge, men i dag blev jeg bekræftet i, at jeg godt lige kunne løbe mig en tur i ny og næ 🙂

Det var nu en meget hyggelig tur, men har mig selv lidt mistænkt for, at jeg kun kunne løbe hele vejen hjem, fordi jeg vidste jeg skulle hjem og spise bacon… Jeg elsker svin. I dag var det svin drysset på rødkålssalat med appelsiner og nødder.

Highfive,
Ida

IMG_9615.JPG

IMG_9619.JPG

Skriv et svar

