CrossFit skal der altid være tid til…

I en ret stresset periode med gruppearbejde, møder, julefrokoster, arbejde og andre forpligtelser har jeg allermest lyst til at smide mig i fosterstilling på sofaen. Denne uge har der kun været tid til at komme til crossfit to gange, og allerede der rammer den dårlige samvittighed mig.

Skal til hele to julefrokoster i weekenden hvor jeg garanteret skal vælte mig i svin, medister, snaps, kartofler og sååååws. Det stemmer ikke helt overens med at jeg kun kommer til crossfit to gange denne uge, og derfor tog jeg den løbetur i mandags. Var til badminton et par timer tirsdag, og har indtil videre planlagt en løbetur i morgen. Så har jeg dyrket motion et par timer hver dag mandag til fredag, og så kan man kun håbe på at flæskestegen ikke bosætter sig på mavsen.

Og ja ja – kunne jo helt lade være med at æde julemad og drikke alkohol. Besluttede mig dog for da jeg startede den her vægttabsrejse at jeg ville leve et ‘almindeligt’ liv, hvor der er plads til f.eks. en julefrokost. Hvorfor skal de to julefrokoster dog også falde samme weekend?! 😀 Jeg vil dog sige at jeg tager hjernen og samvittigheden med til julefrokost, og vil foretage nogle valg, så det trods alt føles lidt bedre i mit sind. Der er nogle ting jeg godt kan undvære, hvilket kunne være anden portion og/eller desserten. Er spændt på at se hvordan det går, når man tænker på min regnormsagtige rygrad 😛

Når det er sagt går det faktisk okay. Jeg har igen skåret et par centimeter af omkredsen på maven, og en enkelt centimeter på armen. Derudover gik det op for mig at jeg faktisk er tyndere end jeg har været i flere år, og det er sgu en sejr i sig selv. Jeg har oprettet en Instagram-profil i forlængelse af bloggen, så jeg kan følge mine fremskridt i billedlig form også. Følg mig gerne på @frafedttilcrossfit

Nu vil jeg ind og tæskes igennem til CrossFit!

Highfives,
Ida

IMG_9458.JPG

Skriv et svar

