CrossFit-abstinenser!

På grund af sygdom sidste uge var jeg ikke til CrossFit. Det kan jeg begynde at mærke. Det føles som om det er 100 år siden jeg har været der, og det er helt underligt at min krop ikke er kronisk øm mere. Havde lige vænnet mig til at min krop var øm et eller andet sted 😀 Til gengæld er den nok fuld ud restitueret efter en stille uge.

Selvom jeg ikke har været afsted til CrossFit, så var vægten god ved mig i morges. Har tabt mig 0,7 kg siden fredag, og jeg er nu meget tæt på at nå mit første delmål. Derudover har jeg tabt 2 cm på maven de sidste 2 uger, plus 3 cm om hoften. Derfor er jeg max motiveret denne uge! Synes det kunne være lækkert at nå mit delmål allerede denne uge 🙂 Har aftalt med min roomie at det skal fejres med æbleskiver når jeg når målet. Det virker åndssvagt at spise noget usundt når man kæmper for at blive sund, men det er vores måde at gøre det på. Når jeg normalt prøver at nægte mig selv sådan noget, så nyder jeg det 100 gange mere når det bliver en belønning for hårdt arbejde 🙂 Sammenlignede i dag et billede af mig selv der er under et år gammelt med et billede jeg tog i går, og blev overrasket over forskellen. Jeg kan nok bedst selv se forskellen, men det er også nok. Der fik motivationen endnu et ryk i den rigtige retning!

I denne uge har jeg ikke fået booket mig på hold til CrossFit, hvilket betyder mange hold er booket allerede. Derfor er der ikke et hold jeg kan komme på i aften, men heldigvis kender jeg en rar mand, der kan tage mig med ned i hans træningscenter. Så kan alligevel få trænet lidt, selvom det ikke er det samme som en workout i CrossFit by the Mill. Jeg må afsted til CrossFit senere på ugen.

Kan næsten lugte æbleskiverne allerede…

Knuckles,
Ida

IMG_9784.JPG

Skriv et svar

