Så skal der kraftpedervæltemig spises æbleskiver

Som jeg skrev i sidste blogindlæg, så håbede jeg på at nå mit delmål sidst i denne uge. Nu skete der så bare det at jeg NÅEDE DET I GÅR! 😄

Blev ret overrasket, da jeg virkelig ikke har haft fokus på kosten de sidste dage. Men hvorom alting er, så har jeg nu klaret første delmål. Det var en helt fantastisk følelse ☺️ Må indrømme jeg er lidt stolt. Kom endelig afsted til CrossFit i dag efter en uges fravær, og det var skønt at blive tæsket igennem. Godt nok var jeg tæt på at lade min vindermentalitet få mig ned med nakken igen, da jeg ikke kunne løfte ligeså mange kilo som de andre i WOD. Heldigvis fik min skønneste træningsmakker Camilla sat en stopper for det negative tankesæt, og fik sat gang i det positive. Hun er en uundværlig støtte i min træning! Det er så vigtigt for mig at have en person med til træning jeg føler mig tryg ved, så jeg ikke føler mig så ‘udsat’ når jeg slasker rundt på gulvet som en gammel gulvklud 😉

I dag belønnede jeg mig selv med en tur til frisøren. Det var VIRKELIG tiltrængt, for mit hår mindede sgu lidt om en uvasket puddelhund. Jeg havde jo, som tidligere skrevet, en aftale med Josephine om, at det skulle fejres med æbleskiver når jeg kom i mål. Som sagt, så gjort. Her til aften har vi spist æbleskiver, og de har da aldrig smagt så dejligt! Jeg er glad, mæt og velfriseret 👍

Kæmpe highfive,
Ida

IMG_9812.JPG

Skriv et svar

