Michelinmand søger overtøj

I mit første indlæg her på bloggen skrev jeg om at jeg sidste år ikke kunne passe de vinterjakker jeg prøvede. Jeg lignede Michelinmanden i dem alle sammen, så endte med ikke at købe en.

Jeg fryser dog nu så tilpas meget, på trods af min naturlige foring, at jeg bliver nødt til at få købt mig en vinterjakke. Har derfor kigget efter jakker et stykke tid uden held. Synes stadig jeg er for tyk til at bære vinterjakke. Jeg kunne dog ikke overskue at fryse en vinter mere, så i dag gik jeg i Vero Moda, fordi jeg så der var -50%. Jeg fandt en jakke jeg faktisk godt kunne li’, men selvfølgelig var den kun i str. m, og ikke str. L som jeg normalt går efter. Typisk! Besluttede mig dog for at prøve den alligevel, for den var både pæn og billig (lidt ligesom mig, hø hø :P)

Det vilde var, at jeg KUNNE PASSE DEN! Jeg kunne lyne den, og der var rigeligt med plads i jakken. WHAT?! Jeg havde ikke regnet med at den tilnærmelsesvis ville passe, men der kan man bare se! Jeg købte den dog ikke, da jeg ikke var helt sikker på om det skulle være den… Jeg fortryder dog lidt nu. For helvede, det var bare en vinterjakke, men den reddede min dag. Tænk at jeg kunne passe en normal str. Nu er jagten på jakke for alvor gået ind!

Jeg afsluttede dagen med en omgang CrossFit. I opvarmningen skulle vi blandt andet lave get ups, men kunne simpelthen ikke lave en eneste. Kunne ikke få røven med op! Satans. Vi lavede en 20 min AMRAP; 30 boxjump, 20 push press og 30 pull ups. Jeg er blevet bedre til boxjump. Før var jeg dødsens bange for kassen, men det går fint nu, hvis jeg bare tager den mindste kasse. Pull ups kan jeg overhovedet ikke, så her skal jeg også bruge kasse, så jeg kan hoppe op. Jeg er rimelig overbevist om, at Gud har smidt vat i mine arme og givet mig bly i røven, da han lavede mig. For shit jeg er svag i de arme og tung i røven!

On the positive side… Som billederne viser, så fik jeg virkelig svedt igennem, og glæder mig allerede til at skulle afsted igen 😊

Highfive,
Ida

IMG_9910.JPG

Skriv et svar

