Søges: standhaftighed

Det var noget med at jeg ville fokusere mere på kost og træning her i januar… Og lad mig sige det som det er; det går allerede af helvede til 🙈 Ups!

Jeg har endnu ikke været afsted til CrossFit, men skal heldigvis afsted i morgen. Det er på tide jeg får nosset mig afsted! Glæder mig jo til det. Men den her uge er gået med projektarbejde og møder, hvilket ikke har efterladt meget tid til planlægning af noget som helst. Når jeg endelig er hjemme, er jeg så træt, at jeg ikke engang orker at løbe en lille tur. Derfor har jeg heller ikke været god til at få spist det helt rigtige. Har spist for meget stivelse, fordi det klart er nemmest for mig lige at gribe en rugbrød i farten.

Og i dag skete der det der ikke måtte ske… Min veninde og jeg sad i hendes lejlighed og lavede temaopgave. Det fungerede fint, for så kunne vi jo ikke ryge i nogle fælder med dyr kaffe, sandwiches eller snacks inde i midtbyen. Good thinking! Men men men… Da vi havde siddet fra kl 11-18 med opgaven, blev der sat en slikskål på bordet, og hvad har man lyst til når man har siddet 6 timer med opgave? Noget sødt. Og ja – der røg et par stykker i kæften 👎 Satans! Så svag at være 🙈

Min trang til sukker og stivelse hænger bedre ved end jeg troede den ville. Her til aften spiste jeg råkost med kødsovs, som er en af mine yndlingsretter. Masser af smag, men ingen stivelse ☺️ Jeg kæmper dog lidt med den sukkertrang, så lavede senere en ‘sund’ frugtsalat med græsk yoghurt 2%, frisk passionsfrugt, pomelo, æble, vinduer og lidt mørk chokolade. Men altså… Frugtsukker er jo stadig sukker. Suk.

Jeg har altså både spist for meget stivelse, ikke fået motioneret og så topper jeg den lige i dag med lidt slik. Flot. Men ingen grund til at det skal stoppe mig – op på hesten igen 🐎 Jeg må lige finde min standhaftighed frem, og blive ligeså fokuseret som jeg føler mig motiveret 👊

Highfives, Ida

2015/01/img_0199-1.png

2015/01/img_0198-1.png

Skriv et svar

