En rigtig hængerøv og sushi uden ris

Wuhuuu! I går hvor jeg bare skulle rende rundt herhjemme, tog jeg et par ‘gamle’ cowboybukser på. Det var mine yndlingsbukser, og kan huske at selvom de sad stramt, så var de behagelige, fordi de var elastiske i stoffet. Kan godt selv høre det… Cowboybukser i elastan 😄

Anyways. Tog de her bukser på, men det varede ikke mange skridt før de begyndte at irritere mig. Skulle gå og hive op i dem hele tiden for ikke at få den grimmeste hængerøv. De var på ingen måde ligeså behagelige som de var for 16 kilo siden. No shit Sherlock.

En overgang gik bekymringen på om min røv var forsvundet. Aaarh, who am I kidding, den forsvinder vist ikke foreløbig… Men jeg var faktisk oprigtigt nervøs for om jeg havde tabt mig for meget på røven. Jeg vil jo gerne have en velformet og struttende squatbutt! Blev dog alligevel enig med mig selv om, at min røv ser bedre ud nu end før. Og at den stadig er velpolstret.

Bukserne derimod – dem kan jeg godt kyle i skraldespanden. Eller måske beholde dem så jeg kan tage det obligatoriske “se-hvor-store-mine-bukser-var-men-nu-kan-de-bruges-som-telt-til-en-hel-landsby”-billede? Det var en lækker følelse, og den var tiltrængt! For vægten bevæger sig meget meget langsomt ned de her uger 😔

I går forsøgte min roomie og jeg os med en LCHF opskrift; sushi uden ris. Jeg synes ikke det lød så lækkert med blomkål istedet for ris, men jeg var frisk på at prøve. Jeg må sige at jeg var VIRKELIG positivt overrasket! Det smagte virkelig godt, og havde stort set samme smag som almindelige sushiris. Vi lavede det af et revet blomkål, Philadelphia, risvinseddike, lidt sukrin og salt. Kombinationen af tang, de falske ris, fisken og grøntsagerne gjorde at det smagte helt rigtigt. Og så lignede det ovenikøbet også. Det var super nemt at lave, for intet skulle koges, så det er bestemt ikke sidste gang vi laver det. Laver det til alle anledninger nu, så hvis du bliver inviteret til middag i nærmeste fremtid, kender du allerede menuen 😉

Highfive,
Ida

2015/01/img_0404.jpg

2015/01/img_0398.jpg

Skriv et svar

