First rule of CrossFit; always talk about CrossFit

Så sidder jeg her i CrossFit by the Mill før fanden har fået sko på. Har valgt at prøve et morgenhold, men er langt fra A-menneske, så at skulle op kl 05:45 for at træne er helt uvant 🙈 Lige nu er jeg overraskende frisk, men lad os nu se når jeg går i gang!

Har ret ømme ben fra i går, da vi lavede overhead og backsquats i WOD. Jeg fik en hjerneblødning, og valgte at gennemføre to timer med CrossFit. Den ene time en almindelig time, den anden introtime med en veninde. Selvom jeg godt kunne mærke jeg var træt, så var introholdet en hyggelig træning. Det er meget længe siden jeg har været på introholdet selv (oktober), så kan virkelig mærke at der er sket noget siden! Er blevet en del hurtigere ☺️

Min træning kører bare derudaf. Får trænet CF tre gange om ugen, og spiller stadig badminton et par timer om tirsdagen. Sidste mandag valgte jeg endda at cykle til CF, så fik lige cyklet 12 km oveni den almindelige træning. Alligevel står vægten STILLE! Jeg svinger lige omkring 300 gr. men kan bare ikke få smidt den smule jeg tog på i julen 😡 Jeg synes endda jeg har fokuseret mere på kosten, så det er frustrerende af helvede til! Må håbe det er alt den træning, som giver muller, der vejer 😐

Var til fødselsdagsfest i lørdags med de dejligste mennesker. Der sad jeg overfor min træningsmakker Camilla, og jøsses… Man skal ikke spørge ind til hvordan det går med det der CrossFit, for så kan vi ikke holde mund igen 🙊 Ups. Vi er virkelig blevet så bidt af det, at det er svært ikke at tale om det. Irriterende typer alligevel 😜 Så lige et godt råd; spørg aldrig en CrossFitter om træning, medmindre du er klar på at høre en længere forklaring om hvor fedt (og hårdt) det er 💪

Nu er klokken snart 07.15 og det er tid til træning 😅

Highfive,
Ida

2015/01/img_0515.jpg

2015/01/img_0516.png

2015/01/img_0517.png

Skriv et svar

