Back on track!

Nu sker det. Jeg træt af, at jeg ikke taber mig særlig meget, så nu sætter jeg for alvor fokus på kost. Jeg VIL tabe mig 20 kg i år, så må hellere komme i sving 😊 Derfor fyldte jeg i går mit køleskab til randen med lækre og sunde ting. Så er der ingen undskyldning for ikke at spise sundt. Og tog et screenshot af min vægtkurve, så jeg kan motivere mig selv til at få den endnu længere ned.

Jeg har ikke rigtig fået skrevet her på bloggen, og det er der to grunde til. For det første så har jeg i forhold til mit vægttab ikke rigtig haft så meget på hjerte. For det andet har de sidste par uger handlet mere om at pleje min psyke frem for mit vægttab. Der sker så meget i mit hoved for tiden, da der faktisk sker ret mange ting i mit liv. Det er vigtigt at få styr på det hele, så det ikke går ud over vægttabet. Men nu synes jeg, der er ved at vende lidt overskud tilbage, og jeg er igen topmotiveret 💪

Jeg holdte pause fra CrossFit hele sidste uge. Egentlig ikke med vilje, men min træningsmakker var på skiferie, og det var som om, det ikke var så meget ved uden hende ☺️ Men denne uge er hun tilbage, og så skal der sgu tæskes igennem! Står overfor lidt udfordringer i weekenden mht at tabe kilo. Fredag skal jeg til fødselsdag ved en god veninde. Lørdag skal jeg i biografen og se ‘Fifty Shades Of Grey’, ud at spise sushi og i byen bagefter med en flok veninder. Os single veninder må jo drukne sorgerne Valentines day, når ikke vi har nogle mænd, som giver os blomster og kærlighedserklæringer 😄

Har besluttet jeg vil tænke mig godt om i weekenden, så jeg kan få smidt bare lidt i vægt denne uge. Nu skal den slaskede krop have en overhaling! Selvom intentionerne er gode, så ved jeg også at en af de helt store syndere for mig er alkohol. Ja, indrømmet… Jeg kan godt lide at drikke mig fuuuuuld 🙈 Nu må vi se om jeg kan styre mit handicap.

Har haft den mest fantastiske weekend i København med det dejligste menneske jeg kender; min kusine. Hun har forkælet mig hele weekenden, og har virkelig fået ladet batterierne op. Jeg var lidt nervøs for om al den forkælelse havde indflydelse på vægten, men har lige været på vægten, og har ikke taget på. Lækkert!

Netop pga min weekend i København valgte jeg at løbe en tur i går. Jeg havde ikke tid til et CrossFit hold, så løb hjem fra et møde i stedet. Det gik også overraskende godt. Det er længe siden jeg sidst var ude at løbe, men det lykkedes mig alligevel at løbe 2,5 km uden de mindste problemer. Mine ben føltes stærkere, blev ikke forpustet og jeg løb hurtigere end jeg plejer. Det var godt nok en meget kort løbetur, men slog alligevel min gennemsnitstid, så er blevet et lille minut hurtigere. Og det er vel og mærke uden at løbetræne overhovedet ☺️ Så at jeg har smidt noget vægt, og har fået bygget nogle muskler af CrossFit, betyder åbenbart meget for min løbeform. Vil blive ved med at løbe en tur en gang imellem, for jeg er stadig VIRKELIG langsom til at løbe. Vil arbejde lidt med at få min gennemsnitstid ned 😄

Highfives,
Ida

IMG_0727

IMG_0726

Skriv et svar

