Overskud, CrossFit Games og vitaminpiller 

Denne uge har været ret overskudsagtig på træningsfronten. Har været ret utålmodig, da vægten snegler sig ned af. Derfor har jeg givet den ekstra gas 💪 Efter min workout i mandag blev jeg og var med til CrossFit intro holdet også. Tirsdag spillede jeg badminton et par timer som jeg plejer, men tog også ind i Nordkraft og spillede en times tid med et par kollegaer. Onsdag morgen stod den på CrossFit cardio, og onsdag eftermiddag prøvede jeg kræfter med squash for første gang. Det var skide sjovt! 

Jeg har fået den hjernedøde ide at melde mig til CrossFit Games. Det er en international konkurrence i CrossFit. Jeg ved godt at mine spaghettiarme og blævrende ben ikke kommer til at vinde en skid. Men det er heller ikke meningen. Jeg har meldt mig til, så jeg har mulighed for at sammenligne mine resultater næste år. På den måde kan jeg jo se om jeg er blevet bedre ☺️ CrossFit Games starter med CrossFit Open, hvor vi skal igennem fem workouts på fem uger. Så de næste fem fredage skal Camilla og jeg gennemføre en workout, og så skrive resultaterne ind online. Så kan vi se hvordan vi er rangeret blandt hele verden 😳 Bliver nu egentlig meget sjovt at prøve kræfter med. I dag er første CrossFit Open workout, og jeg er spændt på at se hvordan det går. Har også meldt mig på et Kettlebell hold i morgen, så håber jeg snart at se forskel på vægten 🙈

Jeg har længe ville begynde på at spise vitaminpiller, men det er som om det ikke rigtig er blevet til vane. Men tænker at nu,  hvor jeg træner meget, er et godt tidspunkt. Jeg følte mig simpelthen så gammel, da jeg på apoteket købte kalk og en pilleinddeler 👵  Ikke desto mindre, så er det lettere for mig når vitaminerne er doseret. Og det ser ud af mange piller, men jeg nøjes heller ikke bare med en multivitamin. Jeg tager nu en kalk, fiskeolie, D-vitamin, multivitamin, chrom og silica. Chrom skulle hjælpe med at holde sukkertrangen nede, samt regulere appetitten. Er spændt på at se om alle vitaminerne gør en forskel 😌 

Highfives, 

Ida

Edit

Skriv et svar

