Skadet og i dårligt humør 

Det kan godt være at alt den træning sidste uge kunne ses på vægten… Men det kunne desværre også ses på vægten at jeg var et svin i weekenden. Jeg drak alkohol, og det smadrede vægttabet lidt. Igen! Det er virkelig min helt store last. Jeg elsker at feste og drikke mig fuld, så er åbenbart for svag når det kommer til at sige nej til alkohol 😩 Det skal jeg blive bedre til. Ellers når jeg ikke mit mål i år. Åh, Ida din sprutso 😜

Derudover var jeg nok lidt for hård ved mig selv træningsmæssigt sidste uge. Jeg har i hvert fald i næsten to uger døjet med smerter i nakken når jeg bruger højre arm. Jeg har trænet alligevel, da det bliver bedre når jeg bliver varm. Men i går var det blevet så slemt at jeg måtte opgive at gennemføre workouten i CrossFit. I dag står den på den anden CrossFit Open, og med de smerter jeg har i nakken håber jeg VIRKELIG at kunne gennemføre 😁 Er virkelig spændt på om det lykkedes! 

Havde en rigtig dårlig dag i går. Ikke nok med at jeg ikke kunne gennemføre workouten (for første gang nogensinde), så følte jeg mig virkelig tyk. Når først jeg er i det humør, så er der nærmest ingen vej tilbage. Jeg har svært ved at vende de negative tanker til positive. Så selvom jeg ved jeg er nået langt, så er jeg nærmest altid et skridt foran mig selv, og synes jeg skulle være nået længere. Jeg er SÅ træt af at jeg altid skal være så hård ved mig selv. Det er opslidende aldrig at være helt tilfreds over det jeg har gang i. Jeg bliver så opgivende i forhold til det her vægttab,  for hvad er det ved, hvis jeg ikke får det bedre? Hvor fanden er den selvtillid blevet af? Hvis i finder den, så giv mig den venligst igen, tak 😉 

Når jeg har de dårlige dage, hvor jeg sidder og har ondt af mig selv, så bliver jeg nødt til at se sort på hvidt, hvor langt jeg er kommet. Jeg er meget fokuseret på vægten, og det tror jeg at jeg skal glemme lidt. Derfor fik jeg i går taget billeder, så jeg kunne sammenligne med de billeder taget d. 19 januar. Jeg kan godt se forskel – den er lille – men den er der! Så får jeg igen lidt blod på tanden 💪 Der sker noget, omend det går lidt langsomt 🙈 Kigger jeg på cm så har jeg da også tabt 2 cm om maven, og 1 cm om hoften siden 19. Januar. Så fuck hvad vægten siger! 😝

Nå, det hele skal ikke være negativt. Jeg købte i går lidt nyt træningstøj. Det er blevet en helt ny fetish at finde lækkert træningstøj. Bruger også meget tid i det kan man sige. Camilla overtalte mig til at købe en stram trøje. Den kræver lidt overvindelse for mig at tage på, da jeg føler mig meget tyk i den. Men lovede hende at tage den på til træning i dag, og så se hvordan jeg havde det med det ☺️ Den er super flot i farven, og den gør mig helt glad i låget. Forhåbentlig det vil hjælpe når jeg om en halv times tid slasker rundt på gulvet til CrossFit 👍 

Det bliver ikke kønt i dag – men det bliver pisse sjovt! 

Highfives, 

Ida 







Skriv et svar

