Oh lord… Siden sidst.

Undskyld.

Jeg er simpelthen for dårlig til at opdatere bloggen. Er kommet frem til den konklusion, at jeg ikk te har ligeså stort et behov for at skrive mine tanker ned, som jeg havde i starten. Dertil kommer at jeg er kommet på arbejdsmarkedet, og der derfor selvsagt er mindre tid og overskud til at få skrevet her. Men nu er det på tide med en lille opdatering.

Og hvad er status så…

December og januar har vægten været stillestående… Eller. Det ved jeg faktisk ikke, da Kim (personlig træner) tog min vægt fra mig for noget tid siden. Jeg har dog fået den igen, og jeg kan til min skræk se, at jeg har taget 1,5 kg på :-O OH MY GOD! Hvordan kunne det ske, når jeg har haft Kim som personlig træner i december og januar?! Jo, det skal jeg fortælle dig. For det første kan jeg mærke (og se) at jeg har fået flere muskler, og på min krop kan jeg ikke se, at jeg har taget fedt på. Det er dog urealistisk at jeg har taget 1,5 kg muskelmasse på i løbet af to måneder. Så det skyldes altså også en manglende fokus på kost, og lidt for mange “det er så synd for dig Ida, så du må godt synde lidt i dag”. Sidstnævnte er jeg virkelig verdensmester i! Der skal ikke meget til for at overtale mig selv om, at chokolade overhovedet ikke skader, men tværtimod går lige i guns… Come on, Ida 😛

Det går mig dog ikke synderligt på, at jeg har taget lidt på igen. For er det ikke sådan et vægttab er? Op og nedture. Jeg ved at jeg nok skal få dem smidt igen. Desuden er jeg i mit livs form takket være Kim, og det føles så lækkert. Er udholdende som aldrig før, og er der noget der motiverer mig, så er det at kunne mærke fremskridt! Jeg har valgt ikke at træne med Kim i februar, da jeg vil prøve at se om jeg kan holde træningen ved lige selv. Derfor har han udarbejdet et træningsprogram til mig. Han er guld værd.

C9 testkanin

For at komme tilbage på sporet mht mine kostvaner har jeg sagt ja til at prøve C9. De næste 9 dage kommer til at teste min vedholdenhed, og udfordre mig i forhold til sult. Jeg kommer løbende til at opdatere omkring hvordan forløbet er, både i videodagbog, på Instagram og her på bloggen. Jeg håber at kickstarte vægttabet, så jeg kaster en helt masse Aloe Vera i hovedet de næste dage 🙂 Flere jeg følger på Instagram har prøvet C9 med gode resultater, og jeg hørte om det for noget tid siden. En dag snakkede jeg med Janne, som også træner i CrossFit by the Mill, og eftersom hun forhandler det, så sagde jeg ja til at prøve det. I kan finde C9 – og meget mere – på Jannes hjemmeside myaloevera.dk/macieforeverliving 🙂 Jeg har i dag haft min første dag på C9, og det er en af de hårde dage… Men det kan I læse mere om i et seperat indlæg.

Highfives,

Ida

 

Skriv et svar

