C9 – dag 03

De to første dage på Change 9 siges at være de værste. I dag var dag 3:9, og det betød at jeg måtte drikke en måltidserstatning til morgen, ligesom jeg til aften måtte få rigtig mad. Hurraaaa! Fasten er ovre 🙂

Jeg må dog indrømme jeg har kæmpet lidt i dag. Været sulten, og især haft en trang til at spise brød. Faktisk også haft craving efter noget salt. Jeg måtte i formiddags kapitulere og spise et knækbrød. Æv.

I dag prøvede jeg også at træne, men der var meget lidt energi i kroppen. Jeg kunne ikke løfte ligeså tungt som jeg plejer, og min udholdenhed var heller ikke god. Det skyldes klart, at jeg trænede før jeg fik min første aftensmad i to dage, så mine depoter var ved at være godt tømte.

Lige inden jeg skulle spise den første rigtige mad var jeg ekstremt sur og i dårligt humør. Udkørt, træt, sulten og ked af det. Faktisk var jeg på grådens rand da jeg kom hjem fra træning. Både fordi træningen var gået dårligere end ventet, men ligeså meget fordi jeg bare var helt tom for energi.

Jeg spiste en hakkebøf, lidt fedtfattig bearnaise og bønnefritter – og det røg meget hurtigt ned. Hold op hvor var det lækkert at få noget mad! Det sjove var, at lige efter jeg havde spist var mit energi niveau vanvittigt højt igen, og det samme var humøret. Så maden havde været lige hvad jeg trængte til! 🙂

Skriv et svar

