Videodagbog: C9 dag 05

Så er det tid til endnu en opdatering om C9 programmet 🙂 Jeg havde min første udfordring i dag, hvor jeg var til familiefødselsdag… Og det gør, at jeg er ret spændt på at komme på vægten i morgen. Bliver lidt skuffet hvis ikke jeg har tabt mig, selvom jeg godt ved, at det ikke er det primære mål med C9. Uanset hvad, så tror jeg virkelig det er sundt at jeg skal drikke alt det Aloe Vera, og at jeg spiser kosttilskuddet. Skal stadig vænne mig til at drikke alt det vand, men det går bedre. Det tror jeg at jeg skal gøre til en permanent vane!

Hvis du har lyst til at prøve Change 9, så vil jeg anbefale dig at kontakte Janne. Hun er virkelig sød, og er der for en igennem hele forløbet. Som jeg siger i videoen, så kunne jeg godt finde på at fortætte med at bruge Forever Ultra, da det mætter virkelig godt!

Jeg har prøvet mig lidt frem med forskellige versioner af Forever Ultra. Nogle dage har jeg blendet den med lidt bær og mandelmælk, mens jeg andre gange har blandet den med mælk. Jeg har den med vanille smag, og faktisk smager den også godt, når jeg bare blander den med vand. Den mætter virkelig godt, og faktisk også ret længe. Smagen er ikke ligeså syntetisk som andre produkter jeg har prøvet, og det er personligt meget vigtigt for mig. Normaltvis kan jeg nemlig slet ikke få hverken proteinpulver eller Nupo ned :/ Den her ryger ned som en leg! Så hvis du søger en god og mættende måltidserstatning, så køb Forever Ultra 🙂

Skriv et svar

