C9 – dag 06 & 07

I går var det vejedag, og på grund af weekendens fødselsdag var jeg ret spændt på om jeg overhovedet havde tabt mig. Jeg har dog smidt 1,7 kg. så det er jo helt fantastisk 🙂 Det skulle dog også undre mig, hvis jeg ikke havde tabt noget, da jeg ikke føler jeg spiser særlig meget.

Jeg er ikke sulten længere, men jeg kan godt mærke, at mit blodsukker nogle gange er ret lavt, og det er ikke rart. Derudover føler jeg faktisk ikke jeg har særlig meget energi de her dage. Jeg glæder mig til at veje mig på dag 9 og se om der er sket mere der.

Skriv et svar

